Ginkbo biloba

D’ençà que el Doctor Honoris Causa per la Universitat de les Illes Balears, el senyor Eduard Punset, va plantà el seu arbre màgic com símbol de eternitat"possible" em vaig auto nomenat subjecte experimental.

 Eduard Punset plantant un Ginkbo biloba a la Universitat de les Illes Balears

No vull esser immortal, ni tan sols vull capturar l'eterna joventut. Nomes vull tenir súper poders mentals. Ni més ni manco.
Fa, avui, dos dies que en prenc una ampolla al dia d'elixir màgic i res

Cal tenir paciència ja ho sé. Vint dies, vint ampolles. Si puc arribar a veure els Calvin Clain dels homes quan passen al meu costat no vos ho diré, es clar. Però si arribo a la telecinesi o a la telepatia tampoc ho sabreu jejeje

Demà, dia tres.

Ginkgo biloba al Minnesota Landscape Arboretum


Tercer dia. Efectivament tinc poder però no son necessariament positius. La ingesta de Ginkgo a quedat reduïda a la meitat perquè he bolcat el tassó. Massa força a las mans. Crec que podria ser això...

Comentaris

  1. Si arribas a tenir visió de Raigs X, avisa! Que em posaré el modelet de Victoria Secret :D

    ResponElimina
  2. Si, no et preocupis. Les amigues ho sabreu : )

    ResponElimina
  3. Montserrat Casas, per què sempre se'n van els millors??

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada