Nena nova a l'oficina

Ara més que mai, sóc una nena nova a l’oficina. Cares noves, cadira nova, ordinador nou. Tot és estrany i diferent. Fins i tot la màquina de cafè, se’m fa estranya. Em falten les converses dels dematins davant un Nespresso i el diari, i unes galetes de la tenda de comerç just. Em falta saltar per la finestra per anar directament al meu lloc, em falta el meu ordinador que fa soroll de motor d’avió, i em falten, sobretot, els meus companys. I és que no hi ha res com formar part des de fa temps d’una vella però coneguda oficineta plena de companys de tota la vida i ser una integrant més de xerrades, converses, enrenous… Enyor els meus dies de nena vella a l’oficina.


Bueno, també té la seva part positiva. Tinc ben a prop la zona comercial més in de Barcelona (llevat del Born, el meu preferit...) i aprofito per anar de passejada de tant en tant i per posar-me al dia de les darreres novetats del moment a la Diagonal. Mireu la meva darrera adquisició... Ara sí que fliparan a l’oficina...

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada