Chicago, el musical

Chicago vs Chicago



Aquesta noia ha sortit molt aquest cap de setmana.

Divendres cine ( ja vos contaré ) i dissabte vaig gaudir en rigorós directe del Musical Chicago, versió Spanys.
Quan una cosa m'agrada molt la vull al meu calaix. Si és alguna cosa que es pugui emmagatzemar es clar. Tinc el DVD i tinc el CD i puc cantar( i ballar a l’intimitat, només jo amb mi mateixa ) totes les cançons però en anglès. Quan seia a la meva butaca de l'Auditorium, havia de fer bondat ( assegudeta i calladeta, escoltant i veient l'espectacle ) i no va ser gens fàcil tenir el cos i la veu en posició de repòs .
No son dues versió comparables( el directe espanyol i la oscaritzada versió americana).
Ja sabem com se les gasten els Yankis quan fan una peli ben feta i aquesta és una bona mostra. Tots canten i ballen com Deus, però una banda de musics en directe es "A Macing!! " i les nostres actrius/ballarines/cantats ficades a la pell de Roxi i Belell fan un paper molt digne.


Comentaris

Publica un comentari a l'entrada